Ο χρήστης/επισκέπτης μετά την παραλαβή του προϊόντος, εφόσον δεν μείνει ικανοποιημένος από την αγορά, έχει το δικαίωμα εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, αφού επικοινωνήσει την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στα στοιχεία επικοινωνίας της Εταιρίας και αναφέρει τα πλήρη στοιχεία του ίδιου και της παραγγελίας, να αποστείλει το προϊόν με έξοδά του στη διεύθυνση της Εταιρίας, συμπληρώνοντας την αίτηση υπαναχώρησης και στην κατάσταση στην οποία παρέλαβε το προϊόν.
Επιπλέον μπορεί να ζητήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος με ένα άλλο ίσης αξίας. Σύμφωνα με το νόμο, επιστροφές γίνονται δεκτές ως ανωτέρω μόνο εφόσον τα προϊόντα προς επιστροφή βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, συνοδευόμενα με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.